THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Dienstag, 14. Juli 2009

For my friends the best words * Für meine besten Freunde

You are not for me like each,
I entrust you with my secrets,
and knows, you would never betray me,
even if we get in difficulties.

If everybody from this town went except you
My centre would for ever to be here
We understand us without great words
You are a friend of the rare limit.

Herewith I would like to thank for it you
For a wonderful friendship without lies

Thank you for your friendship




Du bist für mich nicht wie jedermann,
Dir vertraue ich meine Geheimnisse an,
und weiß, Du würdest mich nie verraten,
auch wenn wir in Schwierigkeiten geraten.

Wenn alle aus dieser Stadt zögen außer Dir,
wäre mein Mittelpunkt immer noch hier.
Wir verstehen uns auch ohne Worte,
Du bist eine Freundin der seltenen Sorte.

Dafür möchte ich Dir hiermit danken:
Für eine Freundschaft ohne Schranken.
Danke für Eure Freundschaft